Защо да купите имот с AVENDA ESTATES и как протича процесът?
Личната среща е от особена важност при избора на професионален консултант. Може да се срещнем в нашия офис или на посочено от Вас място. Разбира се, ако имате притеснения от директен контакт, провеждаме и онлайн срещи. За да сме Ви максимално полезни е важно преди срещата да сте обмислили основните параметри на търсенето Ви и ако имате партньор да сте го обсъдили с него или да дойдете с него. Наш консултант ще Ви помогне с детайлите и ще Ви зададе въпроси с цел след края на срещата да сме с ясна представа за Вашите изисквания, за да сме сигурни, че не губим време в огледи на имоти, несъответстващи на тях. Освен това ще получите и подробна информация как протича целият процес на покупката, стъпка по стъпка за да сте наясно какво следва и да сте спокойни през цялото време.
Една от най-важните стъпки при покупката на имот е финансирането. Силно препоръчваме на всички наши клиенти да са наясно с финансирането на избрания имот. Това може да стане с лични средства, банков кредит или комбинация от двете. При необходимост от кредит, AVENDA ESTATES в партньорство с най-големия, лицензиран кредитен посредник в България – КРЕДИТ ЦЕНТЪР предоставя на своите клиенти напълно БЕЗПЛАТНО консултиране в сферата на потребителското и жилищно кредитиране. Ние ще ви консултираме как да вземете най-правилното решение като Ви изготвим сравнителни оферти на най-добрите предложения на пазара. Ще Ви съдействаме през целия процес на предварително одобрение, подготовка и усвояване на кредита. Като клиенти на AVENDA ESTATES и Кредит Център ще получите преференциални условия от водещите банки у нас.
След определяне на параметрите и финансирането започва търсенето на подходящия имот. Нашата цел е да Ви предложим имоти, които максимално се доближават до зададените параметри на търсене. Освен от нашата база данни, ние може да Ви предложим и оферти от всички коректни и проверени агенции и брокери на пазара. Без значение от коя агенция или брокер е предложен имотът, ние ще Ви го покажем без допълнителна такса. Ние поддържаме връзка с доказани строители, но имаме достъп и до оферти от вътрешно предлагане, които не се рекламират на пазара или са от частни лица. Най-важното е, че елиминираме фалшивите обяви, спестявайки Ви време и усилия! Ще Ви изпратим чрез удобен за Вас канал (Viber, Watsup, Skype, email) оптимизиран списък с имоти, които отговарят на Вашите изисквания и най-важните условия за Вас.
Нашите консултанти ще организират огледи само на избрани от Вас имоти или имоти за които имате предварителна информация. При нужда може да направим и онлайн оглед. Първите два-три огледа са особено важни, защото на място затвърждаваме Вашите предпочитания и даваме допълнителни съвети и насоки.
При избран от Вас имот, нашите консултанти започват преговори с купувача или с негов представител относно параметрите на сделката – цена, разходи за придобиване, срокове и др. За максимална ефективност при преговорите, препоръчваме оферирането на цена и параметри да става в писмен вид и след оставена при нас парична гаранция, с което да покажем на купувача сериозността на намеренията си. Ако купувачът е представляван от агенция, писмената оферта и гаранцията могат да се предоставят и на нея. При постигане на съгласие, Вие и продавачът подписвате споразумение за стоп-депозит или стоп капаро, в който се залагат основните параметри на сделката, и като купувач се задължавате да заплатите сума обикновено в размер на 1000 или 2000 евро. Ние ще проверим и наличната документация и ще направим справка за тежести. Ако покупката е обвързана с ипотека, ще снабдяваме банката с цялата информация, засягаща имота. Ние действаме и като медиатори и, разбира се, Ви оказваме помощ при всички казуси, които биха възникнали през целия процес.
Предварителният договор е документ, в който са описани задължения между купувача и продавача. Договорът се изготвя от наш доверен юрист (ако прецените, може да ползвате и Ваш личен адвокат) и в него описваме детайлно имота, състоянието му, начин на плащането, евентуални тежести и условията за заличаването им и конкретизираме срок за изповядване на сделката в нотариална форма. Отново ще разясним подробно целия процес на покупката, съдържанието на всеки документ и ще начертаем времеви план, в който обичайно протича сделката. Ако покупката е без банков кредит е възможно да приключим сделката до 30 дни. За сделки обвързани с кредит обикновено срокът е 40-60 дни. През целия процес ние разрешаваме възникналите проблемите, защитаваме интересите Ви и следим за тяхното запазване. AVENDA ESTATES разполага и със сертифициран медиатор, който при нужда може да се включи при възникнал търговски спор.
Наш консултант, заедно с юриста ни ще съгласуват с продавача или негов представител всички документи, необходими за безпроблемно прехвърляне на собствеността и ще прегледат проекта на бъдещия нотариален акт, който страните ще подпишат. Ако заплащането се извършва с банков кредит, ще съгласуваме с банката, че са спазени всички изисквания за одобрение на имота като обезпечение на кредита. Ние организираме с нотариус деня и часа на сделката и подсигуряваме присъствието на страните да бъде с необходимите документи. За нашите чуждестранни клиенти, можем да осигурим и заклет преводач. Ние сме до нашите клиенти по време на предаване на владението на имота и подписване на приемо-предавателен протокол, получаване на ключовете, както и следим за заплащането на всички комунални сметки от продавача.
Освен за безпроблемното предаване на собствеността, ще Ви консултираме и как и къде да декларирате имота и да смените титуляра на партидите към комуналните доставчици. Също така може да се възползвате от нашата услуга за управление на имота, ако имате интерес да го отдавате под наем и разбира се, да Ви свържем с потенциални наематели.
Защо да продадете имота си с AVENDA ESTATES и как протича процесът на продажбата?
Наш консултант ще посети и огледа имота Ви за да се запознае отблизо с детайлите и спецификите. Ще Ви консултираме и какви стъпки да предприемете за да го направите максимално атрактивен за клиентите.
Определяне на максимална, пазарна цена, на база реално продадени имоти със сходни характеристики в последните шест месеца и такива, които в момента се продават на пазара.
Подписване на посреднически договор, в който ясно и точно са упоменати правата и задълженията на продавача и агенцията, както и конкретните ангажименти и срокове.
Фото и видео заснемане за по-атрактивно и професионално представяне на имота.
Атрактивна Интернет реклама в сайта на AVENDA ESTATES и най-популярните портали за обяви с точна и коректна информация.
Реклама във всички популярни социални мрежи (Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik Tok и др.) чрез профилите на агенцията и консултантите ни в тях.
Представяне на имота на консултанти от други агенции и партньори в специализирани групи и чрез директен контакт с цел достигане до всички потенциални купувачи на пазара.
Локален маркетинг. Поставяне на външна реклама (транспарант/винил), с която да привлечем вниманието на още по-широк кръг потенциални купувачи в района, където се намира имотът. Разпространение на рекламни материали в района – флаери, брошури и тн.
Представяне на офертата на витрината на офиса на AVENDA ESTATES.
Директен маркетинг (информиране на потенциални купувачи) – AVENDA ESTATES разполага с база от реални клиенти с конкретни търсения.
Селектиране на потенциални купувачи. AVENDA ESTATES цени Вашето време и организира огледи само с мотивирани клиенти, които предварително са запознати с всички детайли на имота и имат готовност за покупка.
Консултантите на AVENDA ESTATES са обучени във воденето на търговски преговори, така че на продавача да не му се налага да преговаря директно с другата страна. Това спестява на клиентите ни много време, нерви, напрежение и неловки ситуации като в същевременно интересът им е максимално защитен, а процесът е балансиран. Ние ще се постараем да договорим най-добрите условия по сделката, спрямо Вашите изисквания. AVENDA ESTATES разполага и със сертифициран медиатор, който при нужда може да се включи при възникнал търговски спор.
AVENDA ESTATES в партньорство с най-големия, лицензиран кредитен посредник в България – КРЕДИТ ЦЕНТЪР предоставя на своите клиенти напълно БЕЗПЛАТНО консултиране в сферата на потребителското и жилищно кредитиране. Ние ще проверим възможностите за максимално финансиране на потенциалните купувачи, които са решили да използват ипотечен кредит при покупката.
Всеки имот, който се предлага за обезпечение срещу желания кредит от банката, се оценява от лицензиран оценител, който определя стойността му. Ние ще организираме оценката на имота от лицензиран оценител.
Всеки от консултантите на AVENDA ESTATES е на разположение почти 7 дни в седмицата като това дава сигурност и спокойствие на клиентите ни, че винаги могат да се информират за всичко свързано с имота им. Освен това регулярно даваме отчет и обратна връзка какви дейности сме предприели за продажбата на Вашия имот и какви са били отзивите на потенциалните купувачи след всеки оглед.
AVENDA ESTATES осигурява безплатна юридическа проверка на документите на имота Ви и съдейства за изваждането на липсващите такива от съответните институции. Изготвяме предварителен договор и съдействаме за изготвяне на проект на нотариален акт при съответния нотариус, избран за сделката. Може да Ви предложим и наш доверен нотариус, който да изповяда сделката като гарантираме пълно съдействие по време на изповядването и предаването на владението на имота.
Защо да отдадете под наем имота си с AVENDA ESTATES и как протича процесът?
Наш консултант ще посети и огледа имота Ви за да се запознае отблизо с детайлите и спецификите. Ще Ви консултираме и какви стъпки да предприемете за да го направите максимално атрактивен за клиентите.
Определяне на максимална, пазарна цена, на база реално отдадени под наем имоти със сходни характеристики в последните шест месеца и такива, които в момента се отдават на пазара.
Подписване на посреднически договор, в който ясно и точно са упоменати правата и задълженията на наемодателя и агенцията, както и конкретните ангажименти и срокове.
Фото и видео заснемане за по-атрактивно и професионално представяне на имота.
Атрактивна Интернет реклама в сайта на AVENDA ESTATES и най-популярните портали за обяви с точна и коректна информация.
Реклама във всички популярни социални мрежи (Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik Tok и др.) чрез профилите на агенцията и консултантите ни в тях.
Представяне на имота на консултанти от други агенции и партньори в специализирани групи и чрез директен контакт с цел достигане до всички потенциални наематели на пазара.
Поставяне на външна реклама (транспарант/винил), с която да привлечем вниманието на още по-широк кръг потенциални наематели в района, където се намира имотът.
Локален маркетинг – представяне на офертата на витрината на офиса на AVENDA ESTATES
Директен маркетинг (информиране на потенциални наематели) – AVENDA ESTATES разполага с база от реални клиенти с конкретни търсения.
AVENDA ESTATES цени Вашето време и организира огледи само с мотивирани клиенти, които предварително са запознати с всички детайли на имота и имат готовност за наемане.
Всеки от консултантите на AVENDA ESTATES е на разположение почти 7 дни в седмицата като това дава сигурност и спокойствие на клиентите ни, че винаги могат да се информират за всичко свързано с имота им. Освен това регулярно даваме отчет и обратна връзка какви дейности сме предприели за отдаването под наем на имота Ви и какви са били отзивите на потенциалните наематели след всеки оглед.
AVENDA ESTATES осигурява юридическо съдействие и изготвя договор за наем и приемо-предавателен протокол като гарантираме пълно съдействие по време на целия процес до предаването на владението на имота.
Защо да наемете имот с AVENDA ESTATES и как протича процесът?
Личната среща е от особена важност при избора на професионален консултант. Може да се срещнем в нашия офис или на посочено от Вас място. Разбира се, ако имате притеснения от директен контакт, провеждаме и онлайн срещи. За да сме Ви максимално полезни е важно преди срещата да сте обмислили основните параметри на търсенето Ви и ако имате партньор да сте го обсъдили с него или да дойдете с него. Наш консултант ще Ви помогне с детайлите и ще Ви зададе въпроси с цел след края на срещата да сме с ясна представа за Вашите изисквания, за да сме сигурни, че не губим време в огледи на имоти, несъответстващи на тях. Освен това ще получите и подробна информация как протича целият процес на наемането, стъпка по стъпка за да сте наясно какво следва и да сте спокойни през цялото време.
След определяне на параметрите започва търсенето на подходящия имот. Нашата цел е да Ви предложим имоти, които максимално се доближават до зададените параметри на търсене. Освен от нашата база данни, ние може да Ви предложим и оферти от всички коректни и проверени агенции и брокери на пазара. Без значение от коя агенция или брокер е предложен имотът, ние ще Ви го покажем без допълнителна такса. Ние поддържаме връзка с коректни наемодатели, но имаме достъп и до оферти от вътрешно предлагане, които не се рекламират на пазара. Най-важното е, че елиминираме фалшивите обяви, спестявайки Ви време и усилия! Ще Ви изпратим чрез удобен за Вас канал (Viber, Watsup, Skype, email) оптимизиран списък с имоти, които отговарят на Вашите изисквания и най-важните условия за Вас.
Нашите консултанти ще организират огледи само на избрани от Вас имоти или имоти за които имате предварителна информация. При нужда може да направим и онлайн оглед.
При избран от Вас имот, нашите консултанти започват преговори с купувача или с негов представител относно условията на наемане – цена, размер на депозит, срокове и др. При постигане на съгласие, Вие и продавачът или негов представител подписвате споразумение за стоп-депозит или стоп капаро, в който се залагат основните параметри на сделката. Ние действаме и като медиатори и разбира се, Ви оказваме помощ при всички казуси, които биха възникнали през целия процес.
Обикновено собственикът на имота или негов представител изготвят проект на договор за наем, а наш консултант и юрист преглеждат и съгласуват клаузите между страните, така че договорът да отразява най-точно и ясно волята на страните, да бъде балансиран и законосъобразен. Ние сме до нашите клиенти по време на предаване на владението на имота и подписване на приемо-предавателен протокол-опис, получаване на ключовете, както и следим за заплащането на всички комунални сметки до момента на предаване на владението.
Compare listings
ComparePlease enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.